Friday, 14 December 2018

მერვე დღის რეფლექსია

მერვე დღეს განვიხილეთ საშინაო დავალება ,მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის-პრეზენტაციის  და პრეზენტაციის რუბრიკის განხილვით., შევქმენით პრეზენტაციის რუბრიკა, რომელშიც შევიტანე მახასიათებლები,რომლითაც მოწმდება მოსწავლის ნამუშევარი. პროექტში გამოყენებული მაქვს აქტივობა ,რომლის მიხედვითაც მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად. რომლისთვისაც ვიყენებ მეთოდს - "გავითვალოთ".
  როდესაც პროექტს დავიწყებთ ამ შეფასების კითხვებს და მეთოდებს მოსწაავლეებს წინასწარ გავაცნობ, ., რათა მოსწავლეები თვითრეგულირებად მოსწავლეებად ჩამოყალიბდნენ.
ასე სახელმძღვანელოდან გავიგე, რომ სასურველია ინსტრუქციები  შევიმუშაოთ მოსწავლეებთან ერთად .
იმისათვის რომ ყველა მოსწავლე ჩართული იყოს პროექტში საჭიროა მოვახდინო ფასილიტირება და დიფერენცირება კლასის.ამ მიზნით შევიმუშავებ თითოეული მოსწავლის საჭიროებიდან გამომდინარამე, რომელ საჭიროებასაც დავადგენ ვმვ სქემის საშუალებით, განვსაზღვრავ ინდივიდუალურ პასუხისმგებლობებს პროექტის ფარგლებში.ამის  მიხედვით განვსაზღვრავ მათ ჩართულობას პროექტის აქტივობებშიჩვენს პორტფოლიოში    საქაღალდეში კურსის რესურსები ავტვირთეთ მასალა რომლის გამოყენებაც შეგვეძლება მომავალში სასწავლო პროცესში..
  მომდევნო ლექციისათვის უნდა დავასრულოთ გეგმა სახელმძღვანელოს  მე-6 და მე-7 მოდულის დახმარებით  http://tpdc.ge/essentials/.
 

No comments:

Post a Comment